יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

מכירים את זה

) מכירים את זה שבאמצע הלילה יש לכם פיפי ואז אתם במתחילים להתלבט אם ללכת לשירותים או לא?ואז אתם אומרים אין לי כוח אני החכה לבוקר ואז אם קמתם ואתם משתינים אתם אומרים חבל שלא עשיתי את זה לפני 10 דקות של התלבטות

2) כל אחד חשב מחשבות זימה\פנטזיות על אחת אמורות שהוא לומד אצלה ואכל סרטים שהם יקרו

3) כל אחד מסתכל לפעמיים כשהוא מחרבן איך קקי יוצא לו מהתחת

4)כל אחד שחירבן ואז הוא צריך לנגב מתבאס שהוא צריך לנגב ואז אומר לעצמו אני השאיר בקטנה קקי ולא יקרה כלום

5)הדבר הזה קורה לעיתים רחוקות אבל הוא קורה מתישהו בחודש מכירים את זה שאתם הולכים להשתין ואז החור של הפין מחוץ ואז יוצאים לכם שני זרמים נפרדים אחד ימינה ואחד שמאלה ואז אתם מתחילים לנווט ימינה שמאלה כדי לכוון לאסלה ואז אחרי שהצלחתם לקלוע אתם מגלים שכל השירותים פיפי

6)כל אחד שהולך למקום כל שהוא ים,מסיבה,או משהו מחוץ לעיר ורואה איזה ילדה כוסית ואז אומר לעצמו אני חייב להתחיל איתה וזה ואז לבסוף אתה בכלל לא העזת להתחיל איתה ואז בדרך הביתה אתה אומר חבל שלא התחלתי איתה בטוח הייתי מצליח

7) כל בן שהולך ליד בת ואחרי שהוא עוקף אותה מסתכל לה על התחת ואז אומר dame ואו מה הייתי עושה לה

8)כל אחד תפסו בני המשפחה משפשף(למפגרים עשה ביד) ואז התירוץ שלך היה יש לי שפשפת,יש לי פצע

9)כל אחד שקם בבוקר ויש לו זקפה מה שקורה לרוב,כדי שלא ישימו לב שעומד לך אתה מכניס את הבולבול בין הרגליים והולך

10) זה אני לא כל כך בטוח שקורה אז זרמו כשאתה מפליץ בשעור אתה לא אומר לחברים שלך שזה אתה ואז יש ריח מסריח וכל הכתה מריחה וכולם צורחים ונגעלים ואתה נקרע מצחוק בלב

11)הדבר הזה קרה לי הרבה פעמיים לצערי יש לך פלוץ באמצע שעור ואתה בטוח שלא ישמעו אותו ואז אתה מפליץ ונזכר שזה כיסאות פלסטיק ואז יוצא לך פלוץ ענק וחזק וכולם שומעים ואז אתה מתחיל ליחלץ ואומר שזה לא אותה למרות שכולם יודעים שזה אתה

13)זה די מפגר אבל זה די קורה תמיד שמישהו כותב דברים כאלה אתה תמיד תבדוק בשביל להרגיש שיצאת חכם וגבר אתה בודק אם יכתבו שלא שמת לב שהם לא רשמו שהם דילגו על מספר 12 ואז אתה מסתכל ושם לב שדילגת ואז אתה תמיד תגחך תמיד

14)תמיד שאתם מחרבנים ואז נשאר קקי על האסלה אתם עומדים ואז מתחילים להשתין על זה כדי להוריד את הקקי ואז אתם מתחילים להיות מאבסוטים אתם אומרים לעצמכם איך עזרתי לאמא שלי עכשיו היא לא צריכה לנקות את האסלה

15)כל בן שפשפף ואחרי שהוא גמר מתחרט על זה ואומר למה עשיתי את זה

16) כל אחד שהולך ליד משטרה פתאום משתנה לו ההליכה,פתאום אתה מרגיש כמו איזה עבריין גנגסטר

17) לכל אחד זה קורה בחורף מכירים את זה שיש לכם קקי ואז אתם מתיישביםעל האסלה ואז מוציאים גוש קקי ואז הוא נופל בעוצמה על המים ואז כל המים עפים לכם על התחת ואז אתם אומרים כוס עמק


18)תמיד שתסיים לעשות מבחן בדיוק שתצא מהדלת של הכתה פתאום אתה מרגיש כאלה שכחת לענות על השאלה,אתה לא בטוח שענית נכון ויש תמיד את האלה שיוצאים מהמבחן ואומרים לך איך הם ענו ומחמירים את המצב

19) את כל אחד שואלים לפחות פעם אחת ביום אם יש לו שקל(זה קורה לרוב למי שגר בשכונות ולא ברחובות)

20) תמיד שאנשים יראו אותך לועס מסטיק תמיד הם ישאלו אותך אם יש לך עוד

21)מכירים את זה שיש לכם מבחן ואז אתם אומרים שתתכוננו מחר ואז מגיע מחר ואז אתם אומרים אני כבר התכונן בלילה ואז מגיע הלילה ואז אתם אומרים עזוב אני תכונן מחר ואז מגיע מחר ואז לבסוף אתה מתכונן 3 ימים מתוך השבוע

22)מכירים את זה שאתם הולכים ברחוב פתאום יש לך עיוות ברגל ואז אתם מתקפלים ואז ישר אתם מסתכלים ישר אם מישהו ראה ואז משחקים אותה והולכים בכיפןף רגל כדי שיחשבו שאתם הולכים ככה

23)מכירים את זה שאתם מחרבנים והחרא לא מתנתק מהתחת ואז אתם מתחילים להניע את התחת ימינה שמאלה כדי שהוא יפול ויוצא לכם מן ריקוד טויסט כזה

24)מכירים את זה שאתם נועלים את הבית ואז אחרי שהלכתם אתם מתחילים להגיד נעלתי את הבית?ואז אתם מחליטים לחזור ולבדוק ואחרי שבדקתם אתם הולכים עוד פעם וזה שוב קורה ואז אתם אומרים מי כבר יפרוץ לבית שלי



26)תמיד שתשתין בשירותים ציבוריים אתה דווקא תפספס את האסלה ותשתיין על הרצפה ותנסה לפגוע בתוך הפח שבפינה
נ.ב מרוב שהייתם שקועים בקריאת הדברים והזדהות הייתם לא שמתם לב שאין 25 =) זרמו פשוט לא היה לי מה לכתוב ב25 =)

27)כל אחד ששמע על הניסוי של המפץ כבר תכנן מה הוא יעשה אם הוא הולך למות וכולכם יודעים על מה אני מדבר כל אחד אמר אם אני עומד למות אני האנוס כל בת שאני הראה

28)תמיד שתתחיל לזפזף בערוצים של הטלוויזיה ותחפש איזה סרט טוב ואז אתה קולט איזה סרט טוב שאתה מכיר ואתה מעביר לאותו ערוץ אתה רואה שהוא עומד להסתיים והגעת לסוף ואז מתחיל שלב הקללות כוס עמק וכדומה ואשכנזים אומרים אוף איזה פיספוס =)

29)מכירים את זה שאתם יושבים להנאתכם בספה או עומדים סתם ברחוב ואז משום מקום מגיעה לכם גירוד באמצע הגב ואתם מתחילים להשתגע לא משנה מאיפה תנסו לגרד אתם לא תגיעו למקום המגרד ואז בסוף אתם מוציאים את עצמכם משפשפים את הגב בקיר

30)האמיתי לא יודע אם זה קורה לאחרים או רק לי בגלל שאני מרושע מכירים את זה שאתם יושבים בבית מול החלון בסלון בחורף כשיורד גשם ואז אתם קולטים מישהו עם מטריה שעפה לו המטריה או שהיא התקפלה לו אחורה ואתם נקרעים מצחוק

31)מכירים את זה שאתם מתגלחים ואז באים לבית ספר ותמיד יש איזה ילד מעצבן שחייב להעיר לכם על הגילוח הנה לכם ציטוט שבטוח אמרו לכם "לא גילחתה פה ופה" ואז אתם חוטפים עטרף ומשתגעים עליו

32)מכירים את זה שאתם הולכים בגשם ואתם נרטבים ספוגים במים אבל אתם לא תרוצו כי אתם בנים וזה פדיחה לרוץ אתם אומרים לעצמכם אולי יש איזה בת שמסתכלת =)

33)מכירים את זה שאתם משחקים במגרש כדורסל ואתם נמצאים לבד ואתם אתם קולטים כמה בנות באים לכיוון המגרש ואז אתם מנסים להרשים אותם לעשות תרגילים

34)לא משנה כמה הציון שקיבלתם בבחינה יהיה גבוה תמיד תבדקו עם היא חישבה טוב ואם מגיעה לכם ציון יותר גבוה

35)כל אחד הולך לחרבן בשירותים בפיס בבית ספר בגלל ששמה זה הטופ שבאסלות

36)תמיד שתשתינו בשירותים ציבורים אתם תמיד תסתכלו למעלה אם מציצים לכם

37)מכירים את זה שאתם מחרבנים במקום ציבורי ואז פתאום אתם שומעים מישהו נכנס ואז אתם מנסים לחרבן ממש לאט או להשתין לכיוון הצדדים של האסלה כדי שלא ישמעו אותכם(בתאכלס אנחנו מפגרים בשביל זה באנו לשמה לא? למה להתפדח מחרבון קליל)

38)טוב זה אני לא בטוח כי אני לא יודע מה קורה באזורים אחרים או שהם ענו באותו זמן אבל בכל זאת לאלה שקרה להם:
כל אחד נבהל כשהוא ענה לטלפון והייתה הודעה המוקלטת של מרגול

39)זה יקרה לכם השנה בפסח חחחח מכירים את זה שכל הדודים מתאספים בליל הסדר שמחים והכל ואז יושבים מסביב לשולחן מספרים בדיחות צוחקים ואז תמיד יש את הדוד הזה שלא מצחיק בגרוש ואתם מנסים להתחמק ממנו בעיניים אבל אתם נתפסים בסוף ואז הוא מספר לך בדיחה כזאת גרועה ואז אתם מחייכים כדי לא להעליב אותו וכל הערב נהרס לכם חח סתם נסחפתי

40)כל אחד שהולך להסתפר ומגיעה לשלב החפיפה לפני תמיד מתחרמן או מפנטז על זאתי שחופפת לו ואומר לעצמו בלב רק לי היא חופפת הרבה זמן היא בטוח דלוקה עליי

41)בחיים אין דבר כזה גרעין אחד תמיד שתפצח אחד בסוף תגמור עם ערמה בצלחת ותמיד תגיד לעצמך זהו רק את זה וזהו ואף פעם לא תעמוד בזה ותפצח עוד כמה \

42)כל אחד שהיה קטן היה אוכל נמלים T_T

43)תמיד שתשמעו שיר תמיד יהיה איזה ילד מעצבן עם הקול הכי מכוער שיש שישיר את השיר לידכם ויהרוס לכם את כל החשק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה