יום שני, 16 בנובמבר 2009

5 הבדיחות של ה 16/11

1.למי שאוכל במסעדה קוראים סועד.
למי שעובד במסעדה קוראים מסעדן.
איך קוראים למי ששוטף כלים?
תשובה:סעיד

2.לאחד כואבת השן אז הוא הולך לבדיקת
שיניים. רופא השיניים אומר לו:
"עלי לעקור את השן הכואבת. אבל אל
דאגה, זה ייקח רק חמש דקות".
"וכמה זה יעלה?", שואל הפציינט.
"מאה שקל", עונה הרופא.
"מאה שקל בעד עבודה של חמש דקות!?"
משיב הרופא: "אם זה יתרום להרגשתך
הטובה, אפשר לבצע את העקירה גם במשך
חצי שעה".

3. אישה שוכבת על שולחן הניתוחים בבית
חולים. היא מתוודה בפני המנתח:
"דוקטור, אני מתה מפחד. זה הניתוח
הראשון שלי".
הרופא משיב: "אני מבין אותך לגמרי,
זה גם הניתוח הראשון שלי"

4. הבעלים של גולדסטאר, הבעלים של מכבי
והבעלים של היינקן יושבים לשתות.
הבעלים של גולדסטאר מזמין כמובן
גולדסטאר, הבעלים של מכבי מזמין
מכבי, והבעלים של היינקן מזמין קולה.
הם שואלים אותו: "מה פתאום קולה?!"
הוא עונה להם:
"אם אתם לא שותים בירה, גם אני לא
אשתה בירה..."

5.משוגע אחד נוסע באוטובוס. הוא פונה
לאחד שיושב מולו ושואל: "תגיד לי,
אתה לא סיני במקרה?"
האיש עונה: "לא".
אחרי שעה המשוגע שוב שואל אותו:
"סלח לי, אתה בטוח שאתה לא סיני?"
האיש עונה לו: "כן, אני בטוח שאני
לא סיני!"
אחרי שעה נוספת הוא שואל אותו שוב:
"אתה בטוח מאה אחוז שאתה לא סיני?"
האיש מתעצבן ואומר: "אתה יודע מה?
בטח שאני סיני. כל המשפחה שלי סינית
ואני עכשיו נוסע לסין".
המשוגע שואל אותו: "באמת?! אז איך
זה שאין לך עינים מלוכסנות???"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה