יום חמישי, 19 בנובמבר 2009

5 הבדיחות של ה19/11

1.ילד חוזר הביתה עם תעודה ומראה לאבא שלו אותה
האבא קורא "ספרות נכשל,מתמתיקה נכשל,אנגלית נכשל,שירה 100"
כשהגיע לשירה 100 הוריד לילד כאפה.
הילד שעל אבא על מה הכאפה קיבלתי 100!
אז האבא אמר אם כאלה ציונים יש לך חשק לשיר?!

2.המורה: "מדוע אחרת לבית הספר?"
התלמיד: "בגלל השלט שבדרך לבית הספר".
המורה: "איזה שלט יכול לגרום לאיחור?"
התלמיד: "השלט שאומר `האט! בית ספר לפניך`".

3.אם שואלת את בנה :"מה עשית היום בבית הספר?"
עונה הבן: "ניסוי בכימיה."
שואלת האם בשנית: "ומה תעשו מחר בבית הספר?"
עונה לה: "איזה בית ספר?"

4.ילדה אתיופית נכנסה לשירותים וראתה את אבא שלה מחרבן
הילדה רצה לאמא שלה בצעקות "הצילו אבא נמס"

5.יושבים בתא אחד ברכבת כומר ורבי
הכומר שרצה להוכיח שהוא חכם יותר אומר לרבי "בוא נעשה ככה, אני שואל אותך שאלה אם אתה לא יודע את התשובה אתה מביא לי 100 דולר וההפך"
הרבי ענה לו "אין לי 100 דולר"
הכומר אמר "טוב אז אם אני לא ידע את התשובה אני ישלם לך 100 דולר ואם אתה לא תידע תשלם לי דולר"
"מסכים אמר הרבי, אני אתחיל"
"למה יש 5 כנפיים 3 עיניים ו2 זנבות? " שאל הרבי
"לא יודע" ענה הכומר, "למה?"
"קודם תביא את ה100 דולר" אמר הרבי
הכומר הביא לו 100 דולר ושאל מה התשובה
"לא יודע" אמר הרבי "כך דולר"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה