יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

5 הבדיחות של ה25/11

1.איש זקן עומד בתחנת אוטובוס ולפתע מופיע צעיר עם צבעים בשיער
ירוק כחול ואדום. הזקן מתבונן בו.
לאחר כמה דקות נגש הצעיר אל הזקן ואומר "מה קרה זקנציק' אתה לא עשית מעשים פרועים כשהיית צעיר?"
"כן" עונה הזקן "פעם שכבתי עם תוכי ועכשיו אני שואל את עצמי אם יש סיכוי שאתה הבן שלי "

2.במרכזו של גן ציבורי עומד פסל בדמות גבר ואישה העומדים להתנשק.
לילה אחד ירד אליהם מלאך משמים והחיה אותם.
המלאך אמר להם שיש להם שעה בדיוק לעשות כל מה שרצו לעשות במשך כל חייהם המפוסלים.
הגבר והאישה רצו מאחורי השיחים ובמשך 20 דקות המלאך שמע קולות צחקוק ואנחות.
לאחר שסיימו המלאך אמר להם שנשארו להם עוד 10 דקות לפני שיחזרו להיות פסלים.
הגבר אמר לאישה:"יופי אז עכשיו תורך להחזיק את היונה ואני אחרבן עליה.

3.ילד אחד בא ושואל את אמא שלו
אמא אמא מה אני יהיה כשאני יהיה גדול
אז אמא שלו אומרת לו אתה לא תהיה גדול
אתה חולה סרטן

4.ערס אחד עומד ערום מול המראה ועושה פוזות של חתיך. "וואלה אם שלי היה גדול בכמה סנטימטרים הייתי מלך!" אמר הערס.
אישתו: "וואלה יש לך מזל שיש לך מה שיש לך, כי אם שלך היה קטן בכמה סנטימטרים היית מלכה".

5.שאלה: "איך מתחיל ספר בישול פרסי?"
תשובה: "לכי לשכנה ותביאי 2 ביצים, קמח, כוס מים..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה