יום שני, 23 בנובמבר 2009

5 הבדיחות של ה23/11

1.שתי בלונדיניות מטיילות להן כשבדרך אחת מהן מוצאת שטר של 10 דולר.
היא מתכופפת, מרימה אותה, בוחנת אותו במבט חשוד ואז זורקת אותו.
שואלת אותה החברה שלה, "מדוע זרקת את השטר?"
"כי הוא היה מזוייף", השיבה הבלונדינית הראשונה בבטחון מלא.
שואלת אותה החברה, "איך את יודעת שהוא מזוייף?"
עונה הבלונדינית, "ראית פעם שטר של 10 דולר עם שני אפסים?!"

2.בעל אחד קונה לאשתו הבלונדינית מכונית הוא אומר לה
אם יהיה עליה סריטה או לכלוך או שתעשי איתה תאונה אני יהרוג אותך
יום אחד הבלונדינית נוסעת למכולת נזהרת לא להרוס את המכונית ומגיעה בשלום
שהיא חוזרת היא רואה את כל הצד של האוטו דפוק
היא אומרת בעלי יהרוג אותי מה אני יעשה
פתאום מגיעה חברה שלה[גם בלונדינית] היא רואה אותה מדוכת היא שואלת אותה למה את במצב רוח רע
האישה אומרת לה בעלי קנה לי אותו חדש הוא אמר אם יקרה לו משהוא הוא יהרוג אותי
חברה שלה אומרת לה מה הבעיה לכי תנפחי את האוטו מהגזוז והוא יתנפח
הבלונדינית מתחילה לנפח אחרי חצי שעה היא רואה שזה לא עזר
ואז היא רואה איזה מישהו הוא אומר לה למה את מדוכת הבלונדינית אומרת לו
בעלי קנה לי אותו חדש הוא אמר אם יקרה לו משהוא הוא יהרוג אותי
אני מנסה לנפח את האוטו שהאוטו יתנפח ויתיישר וזה לא עוזר
ואז הוא אומר לה יהבלה החלונות פתוחים כל האויר יוצא

3.המורה שואלת את תלמידי הכתה איפו נמצא 'ה
דני מצביע לעבר השרותים המורה שואלת אותו
איך אתה יודע? דני אומר תמיד שאבא שלי נכנס לשרותים אמא שלי אומרת
ריבונו של עולם צא מהשירותים

4. 3 רופאים מנתחים מישראל, צרפת רוסיה מתווכחים מי מהם יותר טוב.
מצרפת אומר:" אני יכול לנתח אדם חולה מאד במשך 3 שעות ותוך שבוע הוא חוזר לחפש עבודה "
מרוסיה אומר:" אני יכול לנתח אדם על סף מוות במשך שעתיים ותוך יומיים הוא חוזר לחפש עבודה"
מישראל אומר:" אני יכול לקחת איכר שמן מהדרום, לשים אותו על כיסא ראש הממשלה וחצי מדינה מחפשת

5.מה יותר גרוע מ10 תינוקות על עץ? תינוק על 10 עצים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה